رپورتاژ آگهی

قفل دیجیتال : راه حلی برای رهایی از جا گذاشتن کلید پشت درب

جا ماندن کلید پشت درب یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی است و افراد ممکن است به دلایلی فراموش کنند کلید را از پشت درب بردارند. اما تکنولوژی همیشه برای اشتباهات انسانی راه‌حل‌های مفیدی دارد که یکی از آن‌ها قفل دیجیتال است. کسانی که در آپارتمان یا خانه‌های ویلایی زندگی می‌کنند، یا به دنبال یک قفل همه فن حریف برای محیط کاری خود هستند، قفل هوشمند یک انتخاب فوق‌العاده است.

یکی از اتفاقات خیلی اعصاب خُرد کن که برای بیشتر افراد رخ می‌دهد،جا ماندن کلید پشت درب است. همین که شما پایتان را بیرون می‌گذارید و درب را می‌بندید، یکدفعه یادتان می‌افتد که نه تنها کلید را بر نداشته‌اید، بلکه درب را هم قفل نکرده‌اید! این بدین معناست که هم باید برای پیدا کردن کلیدساز وقت بگذارید و هزینه کنید و هم امنیت خانه یا محل کارتان را به خطر بیاندازید.

بدترین قسمت ماجرا اینجاست که شما ممکن است برای انجام کاری عجله داشته باشید و ممکن است جا ماندن کلید پشت درب باعث شود به کارهای مهم خود نرسید. اما چطور می‌توان این مشکل را به کلی برطرف نمود؟

قفل دیجیتال، بهترین راه حل

قفل‌های دیجیتال یکی از مهم‌ترین و درعین حال پرکاربردترین ابزار درمیان گجت‌های الکترونیک هستند که توانسته‌اند جای خود را درمیان مشتریان باز کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل کاربران برای استفاده از قفل‌های هوشمند، سهولت استفاده از آن‌ها در کنار امنیت کم‌نظیرشان است. با ما همراه باشید تا با فواید قفل‌ دیجیتال آشنا شوید.

قفل دیجیتال

امنیت، امکانات وسیع و سهولت دسترسی از مهم‌ترین دلایل کاربران برای انتخاب قفل دیجیتال به عنوان حافظ امنیت منازلشان است. این قفل‌ها درعین اینکه از فناوری پیچیده‌ای استفاده می‌کنند، کاربری آسانی دارند و هر کسی با هر سطح آشنایی با محصولات فناورانه می‌تواند کاربر این قفل‌ها باشد. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این نوع قفل استفاده کنند تا خیالشان از بابت دسترسی همه اعضای خانواده به قفل راحت باشد.

سال‌ها است که قفل هوشمند به صورت وسیع در ادارات، هتل‌ها و دفاتر استفاده می‌شود. اما این روزها، کاربران خانگی به‌صورت وسیعی به استفاده از قفل های الکترونیک رو آورده‌اند و درصد وسیعی از بازار این گجت‌های الکترونیک را به خود اختصاص داده‌اند.

قفل دیجیتال ، گجت هوشمند، کاربردی و کاربر پسند

فرقی نمی‌کند در خانه چند نفر هستید و اعضای خانواده شما تا چه اندازه با فناوری آشنا هستند. قفل الکترونیک به تناسب توانایی اعضای خانواده در خواندن اعداد و کار با گجت الکترونیک تنظیم می‌شود. شما می‌توانید از سنسورهای بیومتریک استفاده کنید تا اگر کودک یا سالمندی در خانه دارید که توانایی حفظ کردن اعداد را ندارند یا نمی‌توانند اعداد را بخوانند هم بتوانند به سادگی در را باز کنند.

شما برای باز کردن قفل‌های دیجیتال گزینه‌های زیادی پیش رویتان دارید. از وارد کردن رمز و استفاده از کارت‌های تراشه‌دار تا استفاده ازحسگرهای بیولوژیک. حسگرهای بیولوژیک جذاب‌ترین بخش قفل‌های هوشمند هستند. شما می‌توانید با استفاده از این حسگرها با اسکن اثر انگشت، کف دست یا قرنیه خودتان را به قفل معرفی کنید و سنسورهای قفل دیجیتال به محض قرار گرفتن در معرض این حسگرها، در را برایتان باز خواهند کرد.

قفل دیجیتال ، گجت هوشمند

مهم‌ترین مزیت استفاده از یک قفل دیجیتالی، عدم استفاده از کلید است. همان کلیدی که عامل هزار جور بدبختی است، حالا جای خود را به سیستم‌های جالب توجهی مانند بیومتریک و صفحه کلید رمزدار داده است.

مکانیزم اصلی این قفل‌ها به این صورت است که بعد از خارج شدن از خانه یا محل کار، درب به طور خودکار قفل می‌شود. فقط در صورت اقدام به ورود است که نیاز می‌باشد هویت شما از طریق اثر انگشت یا رمز عبور و شیوه‌های دیگر، شناسایی شود.

امنیت مطلق با قفل های دیجیتال

با قفل هوشمند نه تنها مشکل جا ماندن کلید پشت درب حل می‌شود، بلکه امنیت منزل یا محل کارتان نیزدو چندان می شود. همینکه سارقان قفل هوشمند دیجیتالی را ببینند، به سرعت فرار می‌کنند. قفل الکترونیکی دارای مکانیزم‌های بسیار پیچیده‌ای است که امکان بازگشایی با ضربه و هک کردن را به صفر می‌رساند.

اما حساسیت کار در مورد کدهای رمز بیشتراست، به همین دلیل ضروری است افراد از رمزهای پیچیده که شامل حروف و اعداد هست استفاده کنند.

به طور کلی، امنیت بالا و راحتی در استفاده از فواید قفل‌های هوشمند هستند که باعث می‌شود جا گذاشتن کلید پشت درب چیزی بیش از یک شوخی خنده‌دار نباشد! زیرا دیگر کلیدی در کار نیست که باعث شود افراد به دلیل جا گذاشتن یا گُم کردن آن، کلی اضطراب و استرس بکشند.

قفل دیجیتال درب

قفل دیجیتال ، محافظ همیشگی

با انتخاب قفل الکترونیک برای محافظت از منازل انتخاب هوشمندانه‌ای خواهید داشت. این قفل‌ها مصداق بارز «یک بار هزینه کنید و یک عمر استفاده کنید» هستند. شاید در ابتدای کار فکر کنید که قفل هوشمندارزش هزینه و دردسر نصب را ندارد، اما زمانی که با کارآمدی این قفل‌ها و سهولت نصب آن‌ها آشنا شوید، نظرتان درباره آن‌ها عوض خواهد شد.

شما می‌توانید با انتخاب قفل‌های دیجیتال از برندهای معتبر خیالتان را تا آخر عمر از بابت امنیت و کارایی آن‌ها راحت کنید و دیگر نیازی به هزینه‌ تعویض قفل یا خرید مجدد آن‌ها بعد از تعویض خانه نخواهید داشت. زندگی راحت و شاد، انتخاب هوشمندانه‌ای است که افراد هدفمند خواهند داشت. شما چطور؟ انتخاب‌هایتان هوشمندانه است؟

مجموعه نوآوران هوشمند با بیش از 15 سال سابقه درخشان در فروش و خدمات قفل های دیجیتال یوکا محصول کره جنوبی یک انتخاب هوشمند و مطمئن خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت رسمی شرکت به آدرس www.yuccahq.com مراجعه بفرمایید.

«این محتوا یک رپورتاژ آگهی است و وبسایت ویکی ساختمون هیچ مسئولیتی را بر عهده ندارد.»

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. وسیله بسیار کاربردی و خوبی هست ممنون از اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتید. بسیار بسیار ممنون و سپاسگذارم

    1. سلام
      ممنون از اینکه تجربیات خود را در اختیار ویکی ساختمون و کاربران ما می گذارید.
      سپاس از همراهی و همدلی شما.

  2. مطلبتون عالی بود. متشکر
    با قفل دیجیتال آشنا نبودم، چیز جالبیه به نظرم شاید یه روزی بخرمش

    1. ممنون از اینکه ویکی ساختمون را دنبال می‌فرمایید. قطعا خریداری و استفاده از محصولاتی که فناوری جدیدی دارند و به هوشمندسازی ساختمان کمک خواهند کرد بسیار جذاب و کارآمد هستند.

    1. ممنون از شما
      هر سوالی راجع به هوشمندسازی ساختمان و این نوع قفل داشتید می‌تواتیم راهنماییتان کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا