رپورتاژ آگهی

سرویس هاستینگ کارگشا، گره از کار باز می‌کند!

برای کلیه افرادی که به دنبال حضور در دنیای پر رقابت کسب و کار اینترنتی هستند، سامانه آنلاین کارگشا خدمت جدیدی تحت عنوان «سرویس هاستینگ کارگشا» را برای ارائه خدمات میزبانی وب فراهم کرده است.

خدمات میزبانی این سامانه به کلیه کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند تجارت خود را رشد دهند و کاربران بسیاری را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند. حالا که کارگشا وارد عرصه شده است، بیایید ببینیم چطور این سرویس هاستینگ نوظهور می‌تواند مشتریان خود را انگشت به دهان کند!

سرویس هاستینگ کارگشا چیست؟

میزبان وب جایی است که فناوری و خدمات لازم برای دسترسی وبسایت از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. وب سایت‌ها در کامپیوترهای خاصی به نام سرور میزبانی می‌شوند، جایی که تمام نرم افزارها و پرونده‌هایی که وبسایت را اجرا می‌کنند ذخیره می‌شود.

وقتی یک بازدیدکننده می‌خواهد وبسایتی را مشاهده کند، باید آدرس وبسایت یا نام دامنه را در مرورگر اینترنت خود تایپ کند. سپس آن‌ها به سرورِ وبسایت متصل می‌شوند و وبسایت از طریق مرورگر برای بازدیدکننده‌ها به نمایش در می‌آید. بدون یک سرور باکیفیت که توسط سرویس هاستنیگ ارائه می‌شود، هیچ وبسایتی نمی‌تواند موفقیت را لمس کند!

اکثر افراد از خدمات بیشتر سرویس‌های هاستینگ ناراضی هستند، این عدم رضایت اغلب شامل سرعت پایین، درصد پایین آپ تایم بودن (میزان زمان آنلاین بودن سایت)، عدم به روز بودن کانفیگ سرور، عدم پشتیبانی لازم و کافی و گران بودن بی‌مورد خدمات هستند.

با این تعاریف ساده به خوبی می‌توان اهمیت انتخاب یک سرویس وب‌هاستینگ خوب برای یک سایت پی بُرد. اینجا همان جایی است که کارگشا وارد می‌شود و خدمات منحصربه فرد خود را ارائه می‌دهد. وب‌هاستینگ کارگشا یک سرویس پویا و جدید است که بر پایه تکنولوژی‌های روز دنیا کار می‌کند.

هاستینگ کارگشا

مهم‌ترین هدف سرویس هاستینگ کارگشا، ارائه خدمات در بالاترین کیفیت و قیمت مناسب برای عموم مردم است. جلب رضایت مشتریان و پشتیبانی فنی 24 ساعته، مواردی هستند که کارگشا خدمات خود را براساس آن‌ها پِی‌ریزی کرده است. همین خدمات به ظاهر ساده را بسیاری از شرکت‌های هاستینگ معروف نمی‌توانند آن‌طور که باید و شاید انجام دهند! اما به معنای واقعی کلمه، کارگشا گره از کار شما باز می‌کند.

چرا سرویس هاستینگ کارگشا بهترین است؟

در بخش بالا، ما در مورد اهمیت ارائه‌دهنده میزبانی وب مناسب بحث کردیم و گفتیم کارگشا به معنای واقعی می‌تواند راه‌حل نهایی باشد، اما چرا؟ برای پاسخ به موارد زیر توجه کنید:

  • پلن‌های نامحدود: برخی از ارائه دهندگان هاستینگ فضای ذخیره‌سازی یا پهنای باند را در سطح مشخصی از ظرفیت محدود می‌کنند. اما در کارگشا پلن‌های نامحدودی نیز وجود دارند که از بهترین سخت افزارها و قیمت‌ها تشکیل شده‌اند. هاست اشتراکی، مجازی و اختصاصی در بازه ظرفیت و قیمت‌های مختف ارائه می‌شود.
  • کارکنان پشتیبانِ متخصص: میزبانی وبسایت ممکن است با مشکلات فنی روبرو شود که می‌تواند سلامت سایت را به خظر بیاندازد. کارگشا پشتیبانی عالی را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد. کارشناسان و متخصصان این مجموعه در کمترین زمان، مشکل را برطرف می‌کنند.
  • آموزش با کیفیت بالا: ارائه دهنده هاستینگ باید منابع با کیفیت بالا را به شما ارائه دهد تا نحوه مدیریت سایت میزبان خود را بیاموزید. این مهم است، زیرا شما مجبور نیستید برای هر مشکلی به پشتیبانی رجوع کنید. کارگشا به اندازه کافی (در حد ابتدایی)، اطلاعات مورد نیاز در زمینه حل مشکلات را آموزش می‌دهد.
  • خدمات اضافی: سرویس هاستینگ کارگشا همیشه به شما پیشنهاد می‌دهد که به طور منظم از داده‌های خود پشتیبان تهیه کنید، اشکالات خود را برطرف کرده و نرم افزار سمت سرور خود را به روز کنید. حتماً این کار را انجام دهید زیرا به سلامت و امنیت وبسایت شما کمک می‌کند.
  • قابلیت اطمینان: کارگشا همیشه به شما اطمینان را می‌دهد که وبسایتتان همیشه در اینترنت به اصطلاح بالا است (آپ تایم با 99 درصد). همچنین اقدامات امنیتی علیه هکرها را انجام می‌دهد و وبسایت شما را در سرورهای خود ایمن نگه می‌دارد. مهم‌تر از همه، کارگشا پشتیبانی عالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های سرویس هاستینگ کارگشا

مشخصات خدمات میزبانی وب کارگشا به شرح زیر هستند:

  • این سرویس برای همه افراد و کسب و کارهایی که قصد دارند وبسایتی را تأسیس کنند، خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد.
  • این سرویس برای کلیه وبسایت‌ها اعم از فروشگاهی، خدماتی، بلاگ و موارد دیگر، خدمات بسیاری عرضه می‌کند.
  • ارائه خدمات ویژه به شرکت‌های ساختمانی که قصد راه‌اندازی وبسایت و حضور موثر در فضای آنلاین را دارند.
  • خدمات پَس از فروش شامل پشتیبانی فنی قوی، بکاپ‌گیری و ریستور در صورت درخواست مشتری، رفع مشکلات و موارد دیگر ارائه می‌شود.
  • سرورهای مجازی و اختصاصی ویندوز و لینوکس در پِلن‌های مختلف به فروش می‌رسند.
  • سرورهای اشتراکی ویندوز و لینوکس با قیمت‌های ویژه به فروش می‌رسد.
  • سرویس هاستینگ کارگشا از تکنولوژی‌های روز و سرورهای قدرتمند PH، حافظه‌های پرسرعت SSD، سخت افزار و نرم افزارهای مدرن، پهنای باند اختصاصی و بسیاری خدمات دیگر را پوشش می‌دهد.
  • با یک محیط اختصاصی که بیشتر نیازهای ضروری را برآورده می‌کند، سطح بالایی از انطباق و امنیت را برای وبسایت‌ها ارائه می‌دهد.

هاستینگ کارگشا

مزایای سرویس هاستینگ کارگشا

فواید استفاده از این میزبانی وب به شرح زیر هستند:

  • در ارائه کانفیگ سخت افزاری کیفیت بسیاری بالایی دارد.
  • پلن‌های مختلف این سرویس دارای قیمت بسیاری مناسبی هستند (تعرفه پایین‌تر نسبت به رقبا).
  • آپ تایم 99 درصد را تضمین می‌دهد.
  • پشتیبانی 24 ساعته و ارائه راهکاری مختلف برای ارتباط‌ گیری هرچه سریع‌تر کاربران با پشتیبانان فنی انجام می‌شود (پاسخگویی در لحظه).
  • انعطاف‌پذیری برای افزایش پهنای باند و فضای دیسک با توسعه وبسایت امکان‌پذیر است.
  • نرم افزارهای ضدهک و پشتیان‌گیری به صورت خودکار ارائه می‌شوند.
  • نصب SSL معتبر رایگان، نصب وردپرس رایگان و لایسنس اصلی جوملا انجام می‌شوند.
  • انواع میزبانی اعم از اشتراکی، اختصاصی و مجازی برای هر نوع وبسایت ارائه می‌شود (پکیج‌های مختلف).

کلام آخر

انتخاب یک شرکت ارائه‌دهنده هاست کار چندان دشواری نیست، تنها کافی است برخی از مشخصات مهم اعم از خدمات، پشتیبانی و پاسخگویی را در نظر بگیرید. تمام کاری که سرویس هاستینگ کارگشا انجام می‌دهد این است که نیازهای مخاطب خود را به خوبی درک کرده است و بر طبق آن خدماتی در خور توجه ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس 02122675306 و داخلی 105 تماس حاصل نمایید.

«این محتوا یک رپورتاژ آگهی است و ویکی ساختمون هیچ مسئولیتی را برعهده ندارد.»

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا